مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-21اقتصادي

170 میلیارد تومان برای تکمیل 90 پروژه نیمه تمام کاشان نیاز است


سعید ابریشمی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال 98 یکی از موفق ترین دوره های شهرداری با وجود تمام مشکلات رقم خورد، اظهار داشت: رکود اقتصادی و بحران کرونا در پایان سال 98 از جمله مشکلات سال گذشته بود که با وجود این مسائل شهرداری کاشان با همراهی مردم یکی از دوره های موفق خود را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و در کاشان ابراز داشت: بعد از 18 اسفند 98 عملاً فرآیند درآمدزایی شهرداری کاشان متوقف شد.

شهردار کاشان از اسفندماه 98 به عنوان یک ماه پرهزینه برای شهرداری کاشان نام برد و تصریح کرد: از دهه سوم اسفندماه 98 تا نیمه فروردین 99 در مقابل حدود 500 میلیون ریال درآمد، شهرداری کاشان بیش از 210 میلیارد ریال هزینه داشت که این خود نشان دهنده سنگینی مخارج بر درآمدها در ایام شیوع کرونا در کاشان است.

عدم درآمدزایی و توقف فعالیت شهرداری در برخی حوزه ها وی با بیان اینکه شرایط به وجود آمده از کرونا در کاشان باعث عدم درآمدزایی و توقف فعالیت شهرداری در برخی حوزه ها شد، خاطرنشان کرد: بحران شیوع کرونا باعث شد که یک چهارم بودجه شهرداری در سال 99 تحت تأثیر قرار گیرد.

ابریشمی راد یکی از مهمترین سیاست های شهرداری کاشان را در سال پیش رو، ریاضت اقتصادی و جلوگیری از هزینه های مازاد دانست و یادآور شد: به این منظور در شش ماهه نخست امس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 میلیارد تومان برای تکمیل 90 پروژه نیمه تمام کاشان نیاز است

170 میلیارد تومان برای تکمیل 90 پروژه نیمه تمام کاشان نیاز است