مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-04-21بين الملل

ژاپن خسارت تعویق المپیک 2020 را متقبل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که ژاپن هزینه های اضافی ناشی از به تعویق افتادن رقابت های المپیک توکیو 2020 متحمل خواهد شد و در بیانیه ای متذکر شدند نخست وزیر ژاپن شینزو آبه موافقت کرد ه است تا ژاپن .

- دولت ژاپن قرار است هزینه های ناشی از به تعویق افتادن رقابت های المپیک 2020 را متحمل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد که ژاپن هزینه های اضافی ناشی از به تعویق افتادن رقابت های المپیک توکیو 2020 متحمل خواهد شد و در بیانیه ای متذکر شدند نخست وزیر ژاپن شینزو آبه موافقت کرد ه است تا ژاپن هزینه های اضافی مطابق با شرایط توافق قبلی را بپذیرد.

کمیته بین المللی المپیک و ژاپن در تاریخ 24 مارس در به تعویق انداختن یک ساله المپیک 2020 توکیو با یکدیگر به توافق رسیدند که این تعویق منجر به هزینه های اضافی بین سه تا 6 میلیارد دلار و احتمالا بیشتر خواهد شد.

کمیته بین المللی المپیک همچنین در نظر دارد تا به زودی هزینه هایی که مربوط به این کمیته می شود را متقبل شود و با اعلام آن ها ژاپن هم بخشی دیگر از هزینه های به تعویق افتادن این آوردگاه را پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن خسارت تعویق المپیک 2020 را متقبل می شود

ژاپن خسارت تعویق المپیک 2020 را متقبل می شود