مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-21اجتماعي

4 معدن آلاینده محیط زیست در آمل پلمب شد


رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت که چهار معدن شن و ماسه این شهرستان به علت آلوده سازی محیط زیست پلمپ شد.

- وحید رضاییان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پلمب چهار معدن شن و ماسه در شهرستان افزود که پساب این معادن به صورت مستقیم به رودخانه هراز هدایت می شد که مورد اعتراض و شکایت ساکنان پایین دست قرار داشت.

وی ادامه داد: کارشناسان محیط زیست نیز پس از بازدید این موضوع را تأیید کردند و در نهایت با اخذ مجوز قضایی، پلمب شدند و تا رفع کامل مشکلات زیست محیطی پلمب باقی خواهند ماند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت که بر اساس مقررات زیست محیطی، این دسته معادن حتی پس از رفع مشکلات زیست محیطی در صورت که بار دیگر مرتکب تخلف شوند برای همیشه از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

رضاییان، همچنین از ارائه اخطار زیست محیطی به چند معدن دیگر در این شهرستان طی هفته جاری خبر داد واضافه کرد: که بازرسان این اداره پس از بازدید از چندین معدن شن و ماسه در نزدیکی رودخانه هراز، متوجه شدند که 4 معدن از این تعداد بعضی شرایط تولید و شست و شوی مواد معدنی را رعایت نمی کنند و باعث ایجاد آلودگی زیست محیطی می شوند.

وی، رعایت نشدن مقررات زیست محیطی در معادن حاشیه رودخانه هراز را باعث آلوده سازی این رودخانه و تهدید سلامت ساکنان اطراف و پایین دست دانست و نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 معدن آلاینده محیط زیست در آمل پلمب شد

4 معدن آلاینده محیط زیست در آمل پلمب شد