مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-04-21فرهنگي

دیوید لینچ: با قرنطینه مشکلی ندارم


«دیوید لینچ» سینماگر مولف آمریکایی روزهای قرنطینه را بیش از هر زمان دیگری دوست دارد و مشغول کار بر روی پروژه های مختلف هنری است.

- دیوید لینچ سینماگر مولف آمریکایی روزهای قرنطینه را بیش از هر زمان دیگری دوست دارد و مشغول کار بر روی پروژه های مختلف هنری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیوید لینچ در گفتگویی هالیوود ریپورتر با بیان این که قرنطینه را دوست دارد، گفت: این روزها فرق چندانی با روزهای معمولی زندگی من ندارد و برای من مشکل آفرین نیست و می توانم روی پروژه های متفاوت هنری ام از نقاشی و موسیقی تا فیلم و سریال کار کنم.

او همچنین به کسانی که تحمل گذران روزهای قرنطینه را ندارند نیز پیشنهاد می دهد برای پاک کردن افکار منفی از تکنیک درون پویی متعالی استفاده کنند که به آنها اجازه می دهد که در ماوراء قوطه ور شوند و گنجینه دوران هر انسانی را که هوش، خلاقیت، صلح، عشق، انرژی و خوشبختی است را تجربه کنند.

سازنده فیلم هایی چون در قلب وحشی و جاده مالهالند همچنین عنوان کرد در حال حاضر هر پروژه ای که مستلزم حضور دیگران باشد عملی نیست و فکر می کنم برای مدت زمانی طولانی نتوان در یک پروژه بزرگ با عوامل زیاد و به شکل معمول فیلم ساخت.

اکنون شرایط بسیار خطرناک است و شخصا فکر می کنم تا زمانی که واکسن کرونا ساخته شود نتوانم فیلم بسازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوید لینچ: با قرنطینه مشکلی ندارم

دیوید لینچ: با قرنطینه مشکلی ندارم