مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-04-21اقتصادي

معرفی انواع فیلتر شنی شرکت اطلس آب


شرکت اطلس آب با سه دهه تجربه مفید و کارخانه مجهز در خصوص طراحی و ساخت انواع دستگاه تصفیه آب، پکیج تصفیه فاضلاب(بهداشتی- صنعتی)، سیستم تبادل یونی، - شرکت اطلس آب با سه دهه تجربه مفید و کارخانه مجهز در خصوص طراحی و ساخت انواع دستگاه تصفیه آب، پکیج تصفیه فاضلاب(بهداشتی- صنعتی)، سیستم تبادل یونی، کلریناتور مایع، دیونایزر، چربی گیر فاضلاب(آشپزخانه-صنعتی)تجهیزات تصفیه استخر، تامین تجهیزات و مواد شیمیایی، نازل فیلتر شنی، فیلتر کربنی، آمادگی خود را برای ارائه خدمات رایگان در خصوص محاسبه و استعلام قیمت اعلام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اطلس آب، تمامی تولیدات شرکت اطلس آب دارای گارانتی 1ساله و خدمات پس از فروش 10ساله می باشد.

فیلتر شنی فلزی فیلتر شنی تحت فشار به عنوان پرکاربردترین تجهیزات در جداسازی املاح معلق و کدورت آب به شمار می آید(sand filter) قابلیت حذف املاح معلق را تا80 میکرون را دارا می باشد.

که از جمله استفاده پرکاربرد آن را می توان به استفاده در تصفیه آبهای با کدورت بالا و مصارف آشامیدن و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد، اشاره کرد.

این سیستم از یک مخزن استوانه ای شکل ساخته می شود که شامل بخش هایی همچون بدنه، نازل آب جمع کن و آب پخش کن، سنگ سیلیس با خلوص 99%، لوله کشی و شیر آلات با قابلیت کنترل دستی و اتوماتیک می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی انواع فیلتر شنی شرکت اطلس آب

معرفی انواع فیلتر شنی شرکت اطلس آب