مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-21ورزشي

رعد پدافند نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون شد


محمدحسن حسین زاده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهار داشت: موفقیت در کسب مجوز صعود به لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور بعد از حدود یک دهه در مسابقات لیگ دسته اول سال قبل نصیب هیات بدمینتون قم شد و امسال شاهد حضور تیم رعد پدافند قم در این رقابت ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم قم کاملا زیر پوشش هیات و با نام هیات بدمینتون در لیگ دسته اول ایران حضور یافت و یکی از مشکلات بزرگ هیات تامین منابع مالی برای این تیم بود، در حالی که ما هیچ اسپانسری نداشتیم ولی کادر فنی و بازیکنان تیم با حداقل ها کنار آمدند و با تعصب بالای خود، تیم را لیگ برتری کردند.

وی افزود: حضور در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی کشور هدف مشترک تمام رشته های ورزشی است و خوشحالیم از اینکه بدمینتون قم با بهره گیری از دانش مربیان مجرّب بومی و درخشش استعدادها و نخبه های بدمینتون قم توانست این موفقیت ارزنده را به دست بیاورد.

حسین زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور در لیگ برتر با دسته اول متفاوت است و هزینه های بیشتری را می طلبد، با مجموعه رعد پدافند هوایی هماهنگی های لازم صورت گرفته و قرار است تیم بدمینتون مردان قم در رقابت های فصل 1399 لیگ برتر باشگاه های کشور با این نام به میدان برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعد پدافند نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون شد

رعد پدافند نماینده قم در لیگ برتر بدمینتون شد