مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-04-21بين الملل

پلیس بغداد درگیری ها در میدان الخلانی بغداد را تکذیب کرد


فرمانده پلیس بغداد وقوع درگیری هایی در میدان الخلانی را تکذیب کرد این در حالی است که تصاویری از درگیری ها در میدان التحریر این استان منتشر شدند.

- فرمانده پلیس بغداد وقوع درگیری هایی در میدان الخلانی را تکذیب کرد این در حالی است که تصاویری از درگیری ها در میدان التحریر این استان منتشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجد الموسوی، رییس پلیس بغداد امروز (سه شنبه) در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق ضمن تکذیب وقوع درگیری در میدان الخلانی این استان به شرح اتفاق رخ داده پرداخت.

الموسوی گفت: یک گروه حدود 50 تا 60 نفره به شکل ناگهانی به سمت نیروهای امنیتی سنگ و کوکتل مولوتف پرتاب کردند.

رییس پلیس بغداد افزود: این اقدام آنها موجب خسارت دیدن برخی خودروهای شهروندان شد و نیروهای امنیتی حاضر در محل بدون هیچ خشونتی با استفاده از بلندگوها شروع به صحبت با تظاهرکنندگان کردند.

او ادامه داد: در حال حاضر اوضاع خوب است و هیچ درگیری و برخوردی با نیروهای امنیتی وجود ندارد و تنها نزاعی میان مردم و مغازه داران در این میدان رخ داد.

از سوی دیگر، شبکه الاخباریه امروز پس از لغو بخشی از ممنوعیت رفت وآمدها در بغداد، تصاویری از درگیری هایی میان تظاهرکنندگان و گروهی مسلح با لباس شخصی در میدان التحریر این استان منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس بغداد درگیری ها در میدان الخلانی بغداد را تکذیب کرد

پلیس بغداد درگیری ها در میدان الخلانی بغداد را تکذیب کرد