مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-04-21دانش

انجام تست کرونا از زندانیانی که به مرخصی رفته اند


طبق مصوبه شورای تامین استان برای بازگشت مجدد زندانیان به زندان ها، دانشگاه علوم پزشکی کرمان مکلف است روزانه از 100 زندانی تست کرونا بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یدالله موحد ظهر سه شنبه در جلسه تعیین تکلیف زندانیان بیان داشت: از جمله موارد دستورالعمل جدید تعیین تکلیف زندانیانی که در مرخصی به سر می برند این است که زندانیانی که امکان استفاده از مزایای عفو را دارند از این امکان استفاده کنند.

وی افزود: از موارد مهم در این دستورالعمل این است که زندانیانی که به مرخصی رفته اند در صورتی که دارای شرایط لازم از موارد قانونی آزادی مشروط، رأی باز شدن، تعلیق و تعویق مجازات و تغییر و تبدیل مجازات را داشته باشند از آن استفاده کنند و آزاد شوند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: بر طبق مصوبه شورای تأمین استان برای بازگشت مجدد زندانیان به زندان ها دانشگاه علوم پزشکی کرمان مکلف است که روزانه 100 زندانی را مورد آزمایش تست کرونا قرار دهند و در صورتی که تست در آنها مثبت نباشد زندانی می تواند به زندان برگردد.

موحد تصریح کرد: در سطح استان پنج دانشگاه علوم پزشکی کار تست کرونا از زندانیان را انجام می دهند ضمن اینکه امکان سنجش روزانه 500 زندانی برای ورود به زندان ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تست کرونا از زندانیانی که به مرخصی رفته اند

انجام تست کرونا از زندانیانی که به مرخصی رفته اند