مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-04-21سياسي

فراخوان جشنواره رضوی در اردبیل


پروانه رضاقلیزاده روز سه شنبه افزود: این جشنواره با معرفی12 عنوان کتاب گروه های مختلف سنی را به ضیافت کتابخوانی الکترونیکی دعوت کرده است.

وی اظهارداشت: خانواده ها و گروه های مختلف سنی بویژه کودکان و نوجوانان می توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت بهترین استفاده را برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا (ع)، حضرت امام هادی (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) ببرند.

او گفت: در این دوره از جشنواره رضوی کتاب های (10 قصه از امام هادی (ع) برای بچه ها) ، (مژده گل) ، (حکمت های نقوی) و (خورشید راهنمای) ویژه امام هادی (ع) با عنوان بخش ویژه در کنار هشت کتاب دیگر به عنوان منبع در نظر گرفته شده است.

وی افزود: دهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در پنج قالب مسابقه نقاشی ویژه (کودک و نوجوان) ، مسابقه پویش کتابخوان مجازی ویژه (کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال) و مسابقه فعالیت گروهی ویژه (کودک و نوجوان)، مسابقه چهار گزینه ای ویژه (نوجوان و بزرگسال) و داستان نویسی ویژه (جوان و بزرگسال) برگزار می شود که علاقه مندان می توانند پس از مطالعه کتاب ها نسبت به شرکت و ثبت نام در مسابقات اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره رضوی در اردبیل

فراخوان جشنواره رضوی در اردبیل