مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-04-21اقتصادي

حدود 32 درصد جمعیت مراغه در بافت ناکارآمد سکونت دارند


حمید شکری روز یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بازآفرینی پایدار شهری مراغه اظهار داشت: مساحت شهر مراغه سه هزار و 120 هکتار است که از این مقدار نزدیک به 400 هکتار بافت ناکارآمد است.

وی ادامه داد: میکاییل آباد، یوسف آباد، عشرت آباد، انزاب، پهرآباد، زغال آباد، قره برقع، زینال آباد، گللر، اکبرآباد و جهانگیر از مناطق بافت ناکارآمد مراغه هستند که نزدیک به 58 هزار نفر جمعیت در آن ها سکونت دارند.

وی اضافه کرد: طرح های مطالعاتی و اجرایی ستاد بازآفرینی پایدار شهری مراغه شمال طرح بازسازی و نوسازی بافت فرسوده میانی و تاریخی و طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی است که در این خصوص در چند سال گذشته اقدامات خوب و اساسی انجام شده است.

فرماندار مراغه افزود: احداث بوستان نیایش در منطقه عشرت آباد مراغه یکی از شاخص ترین پروژه های شهرستان در مناطق ناکارآمد و کمتر توسعه یافته شهری بود که در 6 ماه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان در سال گذشته به بهره برداری رسید.

شکری اضافه کرد: در حالی که اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 900 میلیون تومان بود که شهرداری مراغه، سه میلیارد تومان اعتبار و دستگاه های دیگر متولی چهار میلیارد تومان در نظر گرفته و با هم افزایی و همکاری این پروژه تکمیل و بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 32 درصد جمعیت مراغه در بافت ناکارآمد سکونت دارند

حدود 32 درصد جمعیت مراغه در بافت ناکارآمد سکونت دارند