مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-04-21ورزشي

به دلیل کرونا؛ مسابقات فوتبال استان تهران پایان یافته اعلام شد


به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تمامی مسابقات فوتبال استان پایان یافته اعلام می شود و از امروز تیم ها خود را برای فصل آینده اعلام کنند.

- عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری مسابقات فوتبال استان تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد تا آ خر اردیبهشت ماه امکان برگزاری مسابقه های ورزشی نیست و از سویی دیگر ماه مبارک رمضان هم فرا می رسد، تمامی مسابقات این فصل استان تهران را پایان یافته اعلام می شود.

وی افزود: در خرداد ماه هم بازیکنان تیم های پایه درگیر امتحانات پایان سال می شوند و از سویی دیگر قراردادهایشان با باشگاه ها به پایان می رسد به همین دلیل تصمیم گرفتیم که مسابقات در تمامی رده ها و حتی بزرگسالان پایان یافته تلقی شود.

دبیر هیات فوتبال استان تهران در مورد اینکه وضعیت مسابقات فوتبال در رده بزرگسالان و تعیین قهرمان و تیم های سقوط کننده گفت: در رده بزرگسالان فقط یک هفته دیگر از مسابقات ما باقی مانده بود و به همین دلیل هم دو تیم اول جدول را به لیگ دسته سوم کشوری معرفی می کنیم که تیم های داماش و شاهین هستند.

دو تیم هم در انتهای جدول سقوط می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دلیل کرونا؛ مسابقات فوتبال استان تهران پایان یافته اعلام شد

به دلیل کرونا؛ مسابقات فوتبال استان تهران پایان یافته اعلام شد