مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-21اقتصادي

پایان هفته بدون کرونا در پیرانشهر


مردم پرتلاش این شهرستان مرزی گویا به مهار همه گیری کرونا در طی این چند روز دل خوش کرده بودند و هفت روز بدون کووید - 19، آنان را برای بازگشت به زندگی عادی امیدوار کرده بود.

یکی از ساکنان شهر پیرانشهر می گوید: هر شب اعلام آمار مبتلایان در سطح استان را انتظار می کشیدیم و روزها بدون کرونا یکی پس از دیگری فرا می رسید؛ مصادف بودن این هفته با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و فعالیت اصناف غیر پر ریسک، این امیدواری را به وجود آورده بود به زودی حتی این اصناف نیز به شرایط عادی برگردند.

اما رییس کارگروه اطلاع رسانی قرارگاه مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی می گوید که این ویروس، ناشناخته تر از آن است که به این سادگی ها نسبت به مهار همه گیری آن دل خوش کنیم.

دکتر علی احمد آقاپور معتقد است که چه آمار شناسایی مبتلایان پایین باشد و چه بالا، مردم باید توصیه ها را رعایت کنند و به پروتکل های بهداشتی فعالیت اصناف توجه داشته باشند.

به گفته رییس شبکه بهداشت پیرانشهر نیز از 22 تا 28 فروردین هیچ مورد جدید ابتلای کرونا در شهرستان گزارش نشد و در این مدت تمامی بیماران قبلی نیز از بیمارستان این شهر ترخیص شدند و این موضوع موجب خوشحالی اهالی این شهرستان شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته بدون کرونا در پیرانشهر

پایان هفته بدون کرونا در پیرانشهر