مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-21ورزشي

کنگره ملی شهدا در ایلام و یزد برگزار می شود


سردار احمد حق طلب روز سه شنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران کنگره ملی سرداران و 2هزار شهید استان بوشهر افزود: همچنین بزرگداشت شهدای عشایر و دانش آموزان نیز از جمله دیگر برنامه های این سازمان در سالجاری است که با توجه به شیوع ویروس کرونا تلاش می شود این آیین ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی شاید زمان برگزاری کنگره ها با تاخیر انجام شود اما تلاش می شود با طرح ها و ایده های مبتکرانه برنامه ها دنبال شود.

حق طلب اضافه کرد: سال گذشته 26 کنگره استانی و اقشاری مانند هنرمندان، ورزشکاران و اصناف در کشور برگزار شد و بوشهر یکی از موفق ترین استان ها در برگزاری این رویداد فرهنگی بوده است.

وی یادآور شد: کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر یک واقعه ماندگار خواهد بود که از محصول آن باید به نحو صحیحی برای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت استفاده کرد.

وی گفت : برگزاری اجلاسیه سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر مانند رسیدن به قله بلندی بود که باید از این گنجینه عظیم استفاده بیشتری بردببریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه کارنامه درخشانی در عرصه های ختلف دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و سازندگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی شهدا در ایلام و یزد برگزار می شود

کنگره ملی شهدا در ایلام و یزد برگزار می شود