مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-04-21حوادث

205 کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ سعید دادگر افزود: ماموران انتظامی نهبندان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک کامیون کشنده و سواری پژو 405 مشکو شدند و به آنان دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: ماموارن در بازرسی از این خودروها، 200 کیلو و 600 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان هم گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سهل آباد این شهرستان هنگام کنترل محورهای عبوری به یک سواری سمند مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، چهار کیلو و 450 گرم هرویین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود، را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انهدام باند خرده فروشان مواد مخدر در قاین فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: یک باند خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان منهدم شد و چهار نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمود زال بیکی افزود: با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به صورت باندی در چند محله شهر قاین اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر توهم زا و روانگردان می کنند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان موضوع را پیگیری و شناسایی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

205 کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد

205 کیلوگرم مواد مخدر در نهبندان کشف شد