مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-21اقتصادي

صنعت ساختمان سازی در کرمانشاه اشتغالزایی می کند


هوشنگ بازوند عصر سه شنبه در نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت:درگیری با ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های استان و روند اقتصادی کرمانشاه را با مشکل روبه رو کرده است.

وی افزود: در سال های 97 و 98 دستگاه هایی که درگیر ساخت مسکن بودند تمام توان خود را برای بازسازی مناطق زلزله زده به کار گرفتند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به طور متوسط در این مدت، سالانه بیش از 40 هزار واحد مسکونی در مناطق زلزله زده ساخته و یا تعمیر شد، عنوان کرد: دستگاه های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن اولویت نخست خود را برای بازسازی مناطق زلزله زده بکار بستند.

بازوند با بیان اینکه یکی از فرصت هایی که از تهدید زلزله ایجاد شد، رونق صنعت ساخت و ساز مسکن بود، ادامه داد، اکنون حجم ساخت و ساز در مناطق زلزله زده سبک تر شده است، باید بخشی از توان خود را در سال 99 بر روی رونق بازار و تولید مسکن متمرکز کنیم.

وی بر برگزاری هفتگی شورای مسکن استان تاکید کرد و گفت: رونق صنعت ساخت مسکن می تواند منجر به ایجاد جهش تولید و اشتغالزایی در کرمانشاه شود.

استاندار کرمانشاه افزود: برای اینکه بتوانیم بهتر از گذشته پیگیر روند ساخت و ساز باشیم شورای مسکن را روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت ساختمان سازی در کرمانشاه اشتغالزایی می کند

صنعت ساختمان سازی در کرمانشاه اشتغالزایی می کند