مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 13:502020-04-21سياسي

حرکت فرهنگی کنگره شهدا ادامه داشته باشد


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: باید حرکت فرهنگی کنگره شهدا و سرداران شهید همواره ادامه داشته باشد تا نسل های مختلف با حماسه شهدا آشنا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد حق طلب بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کنگره یک حرکت فرهنگی در تراز ملی بود.

وی تصریح کرد: کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر بزرگ ترین حرکت فرهنگی استان بوشهر بود که سبب رضایت رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم شهدا و ایثارگران شد.

حق طلب با قدردانی از همدلی، همبستگی و وحدت مردم و مسئولان استان بوشهر در برگزاری این کنگره ملی خاطرنشان کرد: کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر یک حرکت بزرگ فرهنگی بود که با همدلی مسئولان و مردم در 25 دی ماه به نمایش درآمد.

وی بابیان اینکه تاکنون در 26 استان کنگره سرداران و شهدا استانی برگزارشده است گفت: امسال این کنگره در استان ایلام، یزد و کنگره اقشاری مانند شهدای عشایر و دانش آموز برگزار می شود.

حق طلب استان بوشهر در عرصه کرونا را از سالم ترین استان ها دانست و بیان کرد: این اتحاد و همدلی سبب شد بیماری کرونا در استان بوشهر همانند دیگر استان ها شیوع نکند و این استان از پاک ترین استان ها معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت فرهنگی کنگره شهدا ادامه داشته باشد

حرکت فرهنگی کنگره شهدا ادامه داشته باشد