مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:252020-04-21اقتصادي

110 میلیارد تومان فعالیت گازرسانی در استان قزوین انجام شده است


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: علیرغم مطالبات 40 میلیارد تومانی از بخش صنایع بیش از 110 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل مفرد بوشهری روز سه شنبه در جلسه با لطف الله سیاهکلی منتخب مجلس یازدهم که در شرکت گاز استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: عملیات گازرسانی در اکثر شهرها و روستاهای استان با عزم جدی مدیران و کارکنان این شرکت انجام شده است.

گازرسانی به 100 درصد شهرها و 85 درصد روستاها بوشهری تصریح کرد: در حال حاضر 100 درصد مناطق شهری و 85 درصد مناطق روستایی استان قزوین گازرسانی شده و در چند سال اخیر تأمین نیازهای انرژی در مناطق الموت و آوج با هزینه های بسیار سنگین و مشکلات جدی در اجرای شبکه انتقال به نتیجه رسیده و رضایت مندی عمومی را در برداشته است.

وی اظهار داشت: بیش از 150 میلیارد تومان برای گازرسانی به منطقه الموت هزینه شد که بیانگر نگاه دولت به محرومیت زدایی و خدمت رسانی در مناطق صعب العبور و دور افتاده در شرایط بد اقتصادی است.

بوشهری یادآور شد: گازرسانی به روستاهای باقیمانده به دلیل دور افتاده و صعب العبور بودن، هزینه بالایی دارد به طوری که در منطقه الموت غربی 50 روستا و الموت شرقی 60 روستا باقیمانده که امسال نیمی از آنها را گازرسانی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 میلیارد تومان فعالیت گازرسانی در استان قزوین انجام شده است

110 میلیارد تومان فعالیت گازرسانی در استان قزوین انجام شده است