مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 15:302020-04-21سياسي

منطقه آزاد ارس از خرید سی تی اسکن بیمارستان هادیشهر حمایت می کند


منطقه آزاد ارس در راستای تأمین زیر ساخت های حوزه درمان منطقه از دعوت از خیرین برای خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ساجدی هادیشهر توسط پویش معیشت و سلامت حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن نریمان امروز در دیدار با اعضای هیأت امنای پویش معیشت و سلامت ارس ضمن تقدیر از اقدامات مردم و خیرین ارس در همیاری و همکاری با برنامه های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: مردم ارس در همیاری و همکاری با برنامه های ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا خاطرات بی بدیل از خود به یادگار گذاشتند.

نریمان افزود: سوق دادن اقدامات خیرین به سمت تأمین نیازها و زیرساخت های حوزه سلامت، تهدیدهای ناشی از کرونا را به فرصت تبدیل می کند.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد ارس در راستای تأمین زیر ساخت های حوزه درمان منطقه از پیشنهاد تلاش و دعوت از خیرین برای خرید و تأمین دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان ساجدی هادیشهر توسط پویش معیشت و سلامت ارس حمایت می کند.

گفتنی است، در این نشست هریک از اعضای هیأت امنای پویش معیشت و سلامت ارس گزارشی از فعالیت های انجام یافته توسط این پویش را برای تأمین معیشت و سلامت ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد ارس از خرید سی تی اسکن بیمارستان هادیشهر حمایت می کند

منطقه آزاد ارس از خرید سی تی اسکن بیمارستان هادیشهر حمایت می کند