مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-04-21اقتصادي

کاهش 6 درصدی مصرف نفت سفید در کردستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: با فرهنگ سازی و انسجام بخشی به فعالیت ها و خدمات مرتبط با توزیع فرآورده های نفتی مصرف نفت سفید در سال 98 در استان 6 درصد کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش سه شنبه شب در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان اظهار کرد: هم اکنون بیش از 29 هزار خانوار نفت سفیدسوز شهری و روستایی در استان وجود دارند که نفت سفید و گاز مایع آنان از طریق 299 باب فروشندگی روستایی و هفت شرکت موزع گاز مایع توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 مصرف نفتگاز در استان با کاهش 5 درصدی همراه بوده است، افزود: در این مدت در سطح استان از طریق هفت شرکت موزع و نمایندگی های آن گاز مایع مورد نیاز استان توزیع و مصرف شده است.

وی خاطر نشان کرد: مصرف گاز مایع در استان نیز با کاهش 11 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به نظارت و بازدیدهای صورت گرفته این شرکت پرداخت و عنوان کرد: برای حفظ و صیانت از فرآورده های نفتی با توجه به مرزی بودن استان، اقداماتی در خصوص تامین سوخت بخش کشاورزی استان با توجه به شیوع ویروس کرونا و توقف طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

کاهش 6 درصدی مصرف نفت سفید در کردستان