مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-04-21سياسي

استفاده برخی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است


سید کاظم حسینی عصر سه شنبه در شورای فرهنگیان افزود: با توجه به تعطیلات مراکز آموزشی، هرگونه آموزش از راه دور از طریق این شبکه ها اجتماعی خارجی ممنوع است و باید این آموزش ها بر بستر امکانات داخلی ارائه شود.

وی اظهار کرد: مدیران مدارس نسبت به تشکیل گروه و کانال در شبکه های اجتماعی داخلی اقدام کنند و اولیا، حساسیت لازم درخصوص عضویت در کانال های مدارس و استفاده از بستر ایجاد شده درخصوص آموزش را داشته باشند.

حسینی گفت: مدیران مدارس از طریق کانال های ارتباطی با والدین از جمله شبکه آموزش و گروه های مجازی، آموزش های موردنیاز دانش آموزان را پیگیری و راه های ارتباطی دبیران، هنرآموزان و آموزگاران برای اولیا به اشتراک گذاشته شود.

وی تصریح کرد: اولیا در کنار فعالیت رسانه ها و دستگاه ها از فرصت قرنطینه خانگی برای تبیین اهمیت خودمراقبتی از ابتلا به ویروس کرونا برای دانش آموزان استفاده کنند، اگرچه مدارس تعطیل است ولی باید والدین در خانه نسبت ارائه آموزش در کنار رسانه ها و فضای مجازی اقدام کنند.

حسینی ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت های موجود به خصوص فضای مجازی، تلفن و گروه های اجتماعی برای تبیین اهداف ستاد ملی مبارزه با کرونا و مقابله با این بیماری اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده برخی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است

استفاده برخی شبکه های اجتماعی برای آموزش تخلف است