مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 20:302020-04-21اقتصادي

پرداخت 16 میلیارد تومان وام بلاعوض برای زلزله زدگان سرابی


رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده سراب با اشاره بر اینکه تاکنون 16 میلیارد تومان وام بلاعوض به زلزله زدگان سراب پرداخت شده است، گفت: متاسفانه برخی از زلزله زدگان قبل از زلزله در یک ملک با چند اتاق جداگانه زندگی می کردند که الان وام زلزله برای هر کدام از این اتاق ها می خواهند.

- مسعود رادبه، رییس ستاد  بازسازی مناطق زلزله زده سراب در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در زلزله آبان ماه، 51 روستا، یک هزار واحد مسکونی تخریب شد که عملیات اجرایی برای 600 واحد شروع شده است.

آخرین وضعیت زلزله زدگان سراب وی با بیان اینکه تا پایان تابستان، همه واحدهای خسارت دیده، بازسازی و مقاوم سازی خواهد شد، افزود: تاکنون 16 میلیارد تومان از بابت وام های بلاعوض پرداخت شده است.

رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده سراب، گفت: تاکنون برای 550 واحد در مراحل مختلف وام پرداخت شده است که مبلغی در حدود 13 میلیارد تومان می باشد.

درخواست چندین وام زلزله برای یک ملک وی در خصوص برخی نارضایتی ها در بین زلزله زدگان گفت: برخی از روستاییان درخواست وام زلزله را دارند که شامل آنها نمی شود چراکه وام فقط برای صاحب ملک تعلق می گیرد در حالیکه برخی از زلزله زدگان قبل از زلزله در یک ملک، چند واحد ساخته بودند که انتظار دارند تا وام برای همه آن واحدها اعطا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 16 میلیارد تومان وام بلاعوض برای زلزله زدگان سرابی

پرداخت 16 میلیارد تومان وام بلاعوض برای زلزله زدگان سرابی