مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 00:052020-04-21پزشكي

بحران کرونا و مزایای تله مدیسین


این روزها شیوع کروناویروس، فشار مضاعفی را بر سیستم بهداشت و درمانِ بسیاری از کشورها وارد کرده است؛ اما مقوله تله مدیسین (پزشکی از راه دور) می تواند از روش های ضروری مقابله با آن به ویژه برای افرادی باشد که سلامتشان تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است.

- این روزها شیوع کروناویروس، فشار مضاعفی را بر سیستم بهداشت و درمانِ بسیاری از کشورها وارد کرده است؛ اما مقوله "تله مدیسین" (پزشکی از راه دور) می تواند از روش های ضروری مقابله با آن به ویژه برای افرادی باشد که سلامتشان تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عمر خان، پزشک خانواده و رییس اتحادیه علوم بهداشتی دلاور در ویلمینگتن آمریکا در این باره می گوید: بیماری کووید-19 برای تله مدیسین پرفایده بوده است.

به گفته عمر خان، پزشکان می توانند با ارزیابی علائمی از قبیل تب و سرفه و ترددهای بیمار و ارتباط با دیگران تشخیص اولیه از بیماری را داشته باشند.

همچنین دستور آزمایشگاه برای تأیید عفونت می تواند به صورت الکترونیکی منتقل شود تا میزان تماس در شرایط همه گیری به حداقل برسد.

رییس اتحادیه علوم بهداشتی دلاور تاکید دارد: 80 درصد از بیماران مبتلا به کروناویروس نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارند و اگرعفونت تشخیص داده شود بسیاری از آنان نیازی به خروج از خانه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران کرونا و مزایای تله مدیسین

بحران کرونا و مزایای تله مدیسین