مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 02:152020-04-21اقتصادي

حسینی: دولت برای شرایط اقتصادی پسا کرونا برنامه داشته باشد


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تحلیل تاثیرات اقتصادی بحران کرونا ضمن اینکه شرایط اقتصادی را برای آینده شرایطی مشکل پیش بینی کرد، از دولت خواست برای کنترل مشکلات اقتصادی و معیشتی خانوارها و بنگاه های اقتصادی برنامه های لازم را داشته باشد.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تحلیل تاثیرات اقتصادی بحران کرونا ضمن اینکه شرایط اقتصادی را برای آینده شرایطی مشکل پیش بینی کرد، از دولت خواست برای کنترل مشکلات اقتصادی و معیشتی خانوارها و بنگاه های اقتصادی برنامه های لازم را داشته باشد.

سیده فاطمه حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره تاثیرات کرونا بر شرایط اقتصادی کشور و اقداماتی که لازم است در این حوزه در شرایط پسا کرونا مورد توجه باشد، گفت: شیوع کرونا در کشور ما به نقطه ای رسیده که مانند بسیاری از کشورها به طور جدی بسیاری از فعالیت های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است، ارزیابی ابعاد اقتصادی این موضوع در درجه اول نیازمند اتکا به اطلاعات و آمار صحیح است.

وی افرود: برای کنترل تاثیرات آینده این ویروس با توجه به اینکه پیشتر وزیر بهداشت اعلام کرده بود هیچ فردی نمی تواند فردای این ویروس را پیش بینی کند باید سناریوهای مختلفی را مورد نظر قرار دهیم و برنامه های لازم را برای کاهش دامنه تاثیرات این موضوع بر حوزه اقتصاد داشته باشیم تا این ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: دولت برای شرایط اقتصادی پسا کرونا برنامه داشته باشد

حسینی: دولت برای شرایط اقتصادی پسا کرونا برنامه داشته باشد