مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 02:252020-04-21ورزشي

بازی های کودکانه در کوچه پس کوچه های کرونایی تبریز!


با فرارسیدن فصل بهار و گسترده شدن هوای مطبوع، بیش از هر زمان دیگر کودکانی را می بینیم که در کوچه پس کوچه ها و پارک های تبریز بازی می کنند، آن هم در روزهایی که کروناویروس، - شیوع پیدا کرده است.

این روزها، بهار با هوای تازه و دلنشین خود بیش از هر فصل دیگری آدمی را به بیرون از خانه دعوت می کند و بسیاری از خانواده ها بی توجه به بحرانی که کرونا در جهان ایجاد کرده، دل به هوای بهار خوش کرده و نه تنها خود رعایت نمی کنند، بلکه کودکان و حتی گاه خردسالان خود را نیز برای بازی به بیرون از خانه می فرستند.

این بازی های کودکانه در دل کوچه ها و پارک هایی که ممکن است به کرونا آلوده باشد گاه به صورت گروهی بوده و می تواند یکی از زنجیره های شیوع کرونا محسوب شود، آن هم در حالتی که کودکان توان رعایت پروتکل های بهداشتی همانند بزرگسالان را نداشته و حتی در بسیاری از موارد از ماسک هم استفاده نمی کنند.

روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی با شیب ملایمی رو به افزایش است شاید بعد از گذشت چند ماه و بازگشت امور جامعه به روال عادی، برخی افراد چنین فکر کنند که بحران کرونا دیگر تمام شده است! در حالی که اینگونه نبوده و طبق صحبت های معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روند ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی با شیب ملایمی رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی های کودکانه در کوچه پس کوچه های کرونایی تبریز!

بازی های کودکانه در کوچه پس کوچه های کرونایی تبریز!