مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 02:352020-04-21سياسي

توزیع 250هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در نخستین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه 250هزار بسته معیشتی حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان های استان تهران توزیع می شود.

- سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مؤمنانه اجرای این طرح با کمک گروه های جهادی بسیجی در شهرستان های استان تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه در دو مرحله انجام خواهد شد، ادامه داد: برای اولین مرحله از این رزمایش 250هزار بسته معیشتی و حمایتی در سطح استان در نظر گرفته شده که در مراسمی روز پنج شنبه 110هزار بسته توزیع و مابقی بسته ها نیز تا روز شنبه برای شهرستان ها ارسال خواهد شد.

فرمانده سپاه استان تهران اضافه کرد: همزمان با اجرای این رزمایش، قربانی یک هزار و 100 رأس گوسفند نیز برای طرح کمک مؤمنانه در حال انجام است که تاکنون نیمی از آن صورت گرفته و روز پنج شنبه نیز در مراسم توزیع بسته ها 110 رأس دام قربانی می شود.

سردار حسن زاده تصریح کرد: برای مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اقدام می کنیم و تلاش داریم معادل همین تعداد بسته نیز در مرحله دوم تهیه و توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 250هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران

توزیع 250هزار بسته معیشتی توسط سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران