مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-04-22بين الملل

پیام عادل عبدالمهدی به رؤسای جمهور و پارلمان عراق درباره تشکیل دولت


نخست وزیر مستعفی عراق در پیامی به رؤسای جمهور و پارلمان و همچنین نمایندگان پارلمان عراق، خواسته های برخی احزاب برای تصاحب وزارتخانه های مشخص را بی معنا دانست.

- نخست وزیر مستعفی عراق در پیامی به رؤسای جمهور و پارلمان و همچنین نمایندگان پارلمان عراق، خواسته های برخی احزاب برای تصاحب وزارتخانه های مشخص را "بی معنا" دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مستعفی عراق در پیامی به رؤسای جمهور و پارلمان و همچنین نمایندگان پارلمان عراق نوشت: 29 نوامبر 2019 استعفا کردم و اکنون به پایان آوریل 2020 نزدیک می شویم؛ در حالی که هنوز دولت جدید تشکیل نشده است.

توفیق علاوی و عدنان الزرفی مکلف به تشکیل دولت شدند اما هیچکدام موفق نبودند و اکنون مصطفی الکاظمی مأمور تشکیل دولت شده است و باید دولتش را پیش از نهم مه تشکیل دهد.

وی افزود: ما صرف نظر از دوری و یا نزدیکی روابط مان با افراد مامور شده به تشکیل دولت، تمامی تلاش مان را برای حمایت از آنها انجام داده و می دهیم، چراکه می دانیم باقی ماندن وضعیت کنونی خطرناک تر است.

دولت موقت و باقی ماندن نخست وزیر مستعفی با اختیارات محدود در شرایط پیچیده کنونی، بدترین انتخاب است و به همین منظور در این پیام خطاب به همه می گوییم که این آخرین فرصت برای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام عادل عبدالمهدی به رؤسای جمهور و پارلمان عراق درباره تشکیل دولت

پیام عادل عبدالمهدی به رؤسای جمهور و پارلمان عراق درباره تشکیل دولت