مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:402020-04-22اقتصادي

توزیع 22 هزار تن نهاده های دامی در هرمزگان


مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: به منظور تنظیم توزیع نهاده های دامی و تامین بخشی از نیاز خوراک بیش از 22 هزار تن انواع نهاده های دامی بین دامداران استان هرمزگان توزیع شد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: به منظور تنظیم توزیع نهاده های دامی و تامین بخشی از نیاز خوراک بیش از 22 هزار تن انواع نهاده های دامی بین دامداران استان هرمزگان توزیع شد.

سیروس اسدپور در گفت و گو با ایسنا، گفت: در راستای خدمت رسانی به روستاییان و کشاورزان در یکسال گذشته 22 هزار و 100 تن انواع نهاده های دامی توسط شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی بین دامداران استان توزیع شده است.

وی عنوان کرد: تشکل های شبکه تعاون روستایی استان در راستای بخشی از اهداف خود به منظور خدمات رسانی به اعضاء شان اقدام به تهیه و توزیع انواع نهاده های دامی بین دامداران و بهره برداران بخش کشاورزی کرده اند.

اسدپور با اشاره به اینکه این میزان نهاده های دامی به ارزش 220 میلیارد و 540 میلیون ریال تهیه و توزیع شده است، اظهار کرد: توزیع این مقدار نهاده های دامی در راستای حمایت از دامداران، تنظیم بازار، تثبیت قیمت نهاده های دامی و تامین علوفه زمستانی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 22 هزار تن نهاده های دامی در هرمزگان

توزیع 22 هزار تن نهاده های دامی در هرمزگان