مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-04-22اقتصادي

اجاره بهای 24 مهدکودک بخشیده شد


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 159 مهدکودک خبر داد و گفت: اجاره بهای 24 مهدکودک بخشیده شد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس مهدهای کودک زنجان از ابتدای اسفند سال قبل تعطیل شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به تعطیلی 158 مهدکودک دراین بازه زمانی افزود: با توجه به مشـکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک و خطر تعطیلی آنها پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک راه اندازی شد.

وی با اشاره به بیکاری 500 نفر از بانوان شاغل در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی که به عنوان موسس، مسؤول فنی، مربی و یا کمک مربی فعالیت می کنند، اضافه کرد: با توجه به استیجاری بودن 90 درصد مهدهای کودک این بیکاری تشدید شده و مهدهای کودک ضرر قابل توجهی را متحمل شده اند.

محمدی با بیان اینکه بهزیستی نیز ضمن حمایت از این پویش و با اهدای نشان حامی کودک و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی می کند، گفت: در همین راستا از مالکین درخواست داریم که در این پویش شرکت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: در همین راستا با کمک مالکین خیر تا امروز اجاره بهای 24 مهدکودک در استان بخشیده شده است و امیدواریم این پویش همچنان ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره بهای 24 مهدکودک بخشیده شد

اجاره بهای 24 مهدکودک بخشیده شد