مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-04-22سياسي

کرونا، الزامات جدیدی برای فعالیت در عرصه احسان ایجاد کرده است


سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان و با اجرای طرح اطعام مهدوی، 500 هزار وعده غذای گرم و 110 هزار بسته غذایی به مددجویان و نیازمندان اهدا می شود.

- ایسنا/اصفهان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان و با اجرای طرح اطعام مهدوی، 500 هزار وعده غذای گرم و 110 هزار بسته غذایی به مددجویان و نیازمندان اهدا می شود.

کریم زارع در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و نگرانی هایی که بابت آن در سطح جامعه وجود دارد، الزامات جدیدی برای فعالیت در عرصه خیر و احسان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد اصفهان در سال های گذشته با همکاری خیران و نیکوکاران اقدام به برپایی سفره های بزرگ اطعام نیازمندان می کرد، افزود: شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله گذاری هوشمند باعث شد که اجرای این مراسم با تغییراتی همراه باشد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با بیان اینکه اطعام نیازمندان امسال در قالب رزمایش ملی بخشش ایرانیان و با اجرای طرح بزرگ اطعام مهدوی برگزار می شود، اضافه کرد: به نیت 313 یار امام عصر (عج)، 313 آشپزخانه در سراسر کشور برپا می شود و کمیته امداد اصفهان نیز با برپایی حداقل 37 آشپزخانه ویژه بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، الزامات جدیدی برای فعالیت در عرصه احسان ایجاد کرده است

کرونا، الزامات جدیدی برای فعالیت در عرصه احسان ایجاد کرده است