مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-04-22پزشكي

بانوان همدانی پشت خط 123 در روزهای کرونایی


مسئول اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: بانوان بیشترین تماس را با اورژانس اجتماعی بهزیستی(123) در حوزه حمایت طلبی داشتند.

- ایسنا/همدان مسئول اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: بانوان بیشترین تماس را با اورژانس اجتماعی بهزیستی(123) در حوزه حمایت طلبی داشتند.

ناصر شایگان در گفت وگو با ایسنا، درباره فعالیت های این مجموعه در روزهای سخت کرونایی، اظهار کرد: با شیوع کروناویروس و براساس بیانیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه های خانگی و احتمال افزایش خشونت های خانگی، خط های پاسخگویی اورژانس اجتماعی افزایش یافت تا در صورت نیاز خدمات تخصصی انجام پذیرد.

وی افزود: گندزدایی و ضدعفونی مناطق اسکان غیررسمی با پیگیری پایگاه و از طریق دستگاه های مرتبط و توزیع بروشورهای آگاه سازی در راستای آموزش افراد در زمینه خودمراقبتی در برابر کروناویروس از دیگر اقدامات این مجموعه بود.

شایگان با اشاره به گروه حساس کودکان کار، تأکید کرد: کودکان کار از جمله گروه های حساس تحت پوشش بهزیستی هستند که به شدت در معرض ابتلا به کروناویروس هستند از این رو 450 بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده قبل از عید نوروز در اختیار این افراد قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان همدانی پشت خط 123 در روزهای کرونایی

بانوان همدانی پشت خط 123 در روزهای کرونایی