مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-22سياسي

کاشت بیش از 230 هزار لاله به یاد شهدای سلامت


با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران و شهردار منطقه 2 بیش از 230 هزار شاخه گل لاله به یاد شهدای سلامت و خدمت در شهرک قدس کاشته شد.

- با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران و شهردار منطقه 2 بیش از 230 هزار شاخه گل لاله به یاد شهدای سلامت و خدمت در شهرک قدس کاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در این مراسم با اشاره اقدامات ارزشمند و تلاش های مجموعه شهرداری تهران در راستای کنترل ویروس کرونا، این اقدامات عالمانه، به موقع و کم نظیر را شایسته تقدیر دانست.

وی با بیان این که کرونا، بحرانی بزرگ برای کشور ایجاد کرده است، افزود: باید برای کنترل پاندمی کرونا در هر بخش با نگاهی مبسوط، اقدامات ویژه ای طراحی و اجرا شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با بیان اینکه بسته متنوعی از خدمات مقابله با کرونا توسط شهرداری به بیمارستانها و مراکز درمانی ارائه شده است، اظهار کرد: ایجاد سازو کارهایی برای ظرفیت سازی و رعایت بیشتر اصول بهداشتی و سالم سازی محیط توسط مردم و دستگاه های متفاوت یکی از مهمترین توفیقات شهرداری منطقه دو تهران است.

دکتر زالی با اشاره به این که هماهنگی منطقی بین بخشی و درستی بین بخش های ذیربط شهرداری ها ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این هماهنگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت بیش از 230 هزار لاله به یاد شهدای سلامت

کاشت بیش از 230 هزار لاله به یاد شهدای سلامت