مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-04-22بين الملل

نقش آفرینی همگانی، راه حل رفع چالش های حفاظت از منابع آب یزد


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که همه افراد در افت سفره های آب زیرزمینی استان نقش داشتند و اکنون باید در راستای بهبود آن همکاری کنند، - ایسنا/یزد معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد با بیان این که همه افراد در افت سفره های آب زیرزمینی استان نقش داشتند و اکنون باید در راستای بهبود آن همکاری کنند، گفت: حفاظت ازمنابع آب با تنگناهایی روبه رو است که حل آن مستلزم نقش آفرینی همگانی است.

جواد منصوری اظهار کرد: در سنوات گذشته اغلب فعالیت ها، اقدامات سازه ای به شمار می رفت اما با گذشت زمان و در سال های بعد، مدیریت منابع آب در کنار طرح های سازه ای به طرح های غیرسازه ای نظیر طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب نیز معطوف شد.

وی با بیان این که طرح های غیرسازه ای همانند طرح های سازه ای قابل لمس و افتتاح نیست، گفت: این طرح ها اگرچه به نظر مشهود نیستند اما پایدار و ماندگارند و لازمه آن نیز حرکت های جهادی و عزم جمعی است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای یزد در ادامه سخنان خود با اشاره به این که سفره های آب زیرزمینی یزد از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، بیان کرد: از آنجا که همه افراد با تاثیرگذاری متفاوت در افت سفره های آب زیرزمینی نقش داشتند، باید مسئولیت بهبود آن را نیز برعهده گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی همگانی، راه حل رفع چالش های حفاظت از منابع آب یزد

نقش آفرینی همگانی، راه حل رفع چالش های حفاظت از منابع آب یزد