مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-22اقتصادي

مشکل انبارهای مواد غذایی مصرف نشده در دانشگاهها/ رایزنی با ستاد تنظیم بازار


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از رایزنی با ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت برای ارائه راهکار مناسب برای رفع مشکل انبارهای آذوقه و مواد غذایی استفاده نشده دانشگاه ها خبر داد.

- ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تدبیر صندوق رفاه دانشجویان در خصوص انبارهای آذوقه و مواد غذایی استفاده نشده دانشگاه ها گفت: این انبارهای آذوقه به دلیل استفاده نشدن در 2 ماه گذشته، بعضاً پر هستند و تاریخ مصرف محدودی دارند و لازم است که سریعاً جایگزین و تبدیل به احسن شوند.

وی ادامه داد: یک استعلامی از دانشگاه های سراسر کشور در این خصوص به عمل آمده است چراکه وضعیت دانشگاه ها در استان های مختلف یکسان نبوده و متفاوت است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: برهمین اساس از دانشگاه ها درخواست کرده ایم اگر ماده غذایی مازاد و اضافی در انبار دارند و تاریخ انقضای آنها درحال تمام شدن است، نوع ماده غذایی و میزان و وزن آن را اعلام کنند.

وی افزود: رایزنی هایی در این خصوص با ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته ایم تا راهکار مناسب برای رفع مشکل را ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، با شیوع ویروس کرونا در جهان به دلیل سرعت بالای انتقال آن با گذشت زمانی کوتاه، بسیاری از کشورها سیاست تعطیلی تمام مقاطع تحصیلی و مؤسسات آموزشی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل انبارهای مواد غذایی مصرف نشده در دانشگاهها/ رایزنی با ستاد تنظیم بازار

مشکل انبارهای مواد غذایی مصرف نشده در دانشگاهها/ رایزنی با ستاد تنظیم بازار