مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:072020-04-22اقتصادي

کمک 200میلیون ریالی اتاق بازرگانی بندرعباس به قرارگاه مواسات


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: مسوولیت کمیته خیران و تاجران قرارگاه مرکزی مواسات وهمدلی هرمزگان به اتاق بازرگانی بندرعباس واگذار شده که تاکنون فعالان اقتصادی استان 200 میلیون ریال به این مرکز کمک کرده اند.

محمد رضا صفا روز چهارشنبه در حاشیه کمک رسانی به این قرارگاه افزود: همچنین یکی از خیران اقتصادی هرمزگان پنج تن برنج به قرارگاه همدلی کمک کرده است.

وی بیان داشت: تمام فعالان اقتصادی هرمزگان با راهبری اتاق بازرگانی بندرعباس برای مقابله با کرونا بسیج شده اند و این کمک ها تا مهار کامل این ویروس ادامه دارد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس از فعالان اقتصادی خواست تا خانواده های نیازمند را در این ایام کرونایی تنها نگذارند، چرا که اقتصاد بسیاری از خانوارها در اثر شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرارگرفته و باتوجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بدون شک نیاز آنها باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

صفا ابرازداشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی بندرعباس با تلاش شبانه روزی می کوشد تا کمک های فعالان اقتصادی را به کادر درمانی در اقصی نقاط هرمزگان برساند و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی کند.

وی یادآورشد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تاجران و فعالان اقتصادی بندرعباس در 9 مرحله به مراکز درمانی هرمزگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 200میلیون ریالی اتاق بازرگانی بندرعباس به قرارگاه مواسات

کمک 200میلیون ریالی اتاق بازرگانی بندرعباس به قرارگاه مواسات