مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-22اجتماعي

مدیریت استرس در خانه در دوران بحرانی کرونا


یک روانشناس بالینی در مورد راه های کاهش استرس در کودکان و نوجوانان در دوران بحرانی کرونا گفت: ویروس کرونای جدید که کووید-19 نامیده می شود، همچنان در حال گسترش است، - ایسنا/مازندران یک روانشناس بالینی در مورد راه های کاهش استرس در کودکان و نوجوانان در دوران بحرانی کرونا گفت: ویروس کرونای جدید که کووید-19 نامیده می شود، همچنان در حال گسترش است، لازم است که بزرگسالان نحوه برخورد با کودکان را بدانند و به درستی عمل کنند تا به نوعی مدیریت بحران در منزل داشته باشند.

طالبعلی پورشریعه در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اولین مرحله برای کاهش استرس در کودکان نحوه انتقال اطلاعات و گویش والدین به کودک است، اظهار کرد: کودکان توجه زیادی به نحوه صحبت کردن بزرگسالان در مورد ویروس کرونا دارند، از مهم ترین نکاتی که باید مدنظر داشت این است که کودکان از بزرگسالان برای درک جهان استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل کودکان بسته به نحوه صحبت کردن بزرگسالان اطرافشان با آن ها، کم و بیش دچار استرس می شوند کودکان و نوجوانان به یک نحو به کمک بزرگسالان نیاز دارند تا اهمیت این شرایط را درک کنند.

این روانشناس تاکید کرد: بدانید که بچه ها اغلب به صحبت های بزرگسالان گوش می کنند، حتی زمانی که این گونه به نظر نمی رسد، بهترین کار این است که مستقیماً با خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت استرس در خانه در دوران بحرانی کرونا

مدیریت استرس در خانه در دوران بحرانی کرونا