مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-22سياسي

حکمرانی مجازی جهان خطرناک ترین تهدید پساکرونا است


خطرناک ترین پدیده در جهان پساکرونا این است که قدرت های بزرگ، جامعه بشری را به فضای حکمرانی مجازی ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، آیت الله محمدمهدی میرباقری در نشست توجیه و تبیین برنامه های ماه مبارک رمضان که با حضور تعدادی از ائمه جماعات مساجد قم برگزار شد، دست های پشت پرده و توطئه در شیوع کروناویروس را محتمل دانست و اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که برخی قدرت ها، این توطئه خطرناک را طراحی کردند که از فضای به وجود آمده شیوع کروناویروس استفاده کنند.

جنگ های جهانی اول و دوم هم با توطئه برخی کشورها پی ریزی شد که پس از آن، جامعه جهانی طرح صلح پایدار و شکل گیری حاکمیت جدید با تأسیس سازمان ملل متحد را پذیرفتند.

وی گفت: احتمال قوی این است که در جهان پساکرونا پیامدهای خطرناک تر از شکل گیری سازمان ملل متحد و ایجاد نظم جهانی بعد از جنگ جهانی، در انتظار جوامع بشری باشد و آن حمکرانی مجازی دنیا است.

یعنی فضای سایبر را کاملاً در دنیا حاکم کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بسیاری از پروتکل هایی که سازمان بهداشت جهانی اعلام می کند، این پیامد خطرناک را دامن می زند، بیان داشت: جامعه پزشکی کشور ما قابل اعتماد هستند ولی سازمان بهداشت جهانی همانند سایر نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکمرانی مجازی جهان خطرناک ترین تهدید پساکرونا است

حکمرانی مجازی جهان خطرناک ترین تهدید پساکرونا است