مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-04-22پزشكي

بهبودی 117 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تأیید 9 بیمار جدید


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی 117 بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا در بوشهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه 178 نفر شامل 100 مرد و 78 زن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از 9 بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن ها مثبت اعلام شده است، 6 بیمار از شهرستان بوشهر، دو بیمار از شهرستان تنگستان و یک بیمار از شهرستان کنگان هستند.

وی تصریح کرد: از 6 بیمار جدید ساکن شهرستان بوشهر، چهار نفر آن ها باهم فامیل بوده و در منزل تحت مراقبت هستند، آقایی 29 ساله نیز در بیمارستان دوره درمانی خود را سپری می کند و آقایی 31 ساله نیز در منزل تحت مراقبت است.

دکتر کشمیری افزود: دو بیمار جدید ساکن شهرستان تنگستان نیز مادر و فرزند هستند که هر دو نفر با حال عمومی خوب ترخیص و در منزل تحت مراقبت هستند.

وی تصریح کرد: بیمار جدید دیگر نیز آقایی 20 ساله و ساکن شهرستان کنگان با حال عمومی خوب ترخیص و در منزل تحت مراقبت است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بابیان اینکه تا امروز 42 نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: از مجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 117 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تأیید 9 بیمار جدید

بهبودی 117 بیمار مبتلا به کرونا در بوشهر/ تأیید 9 بیمار جدید