مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:452020-04-22حوادث

متخلف زیست محیطی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا، شهرام احمدی افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان این متخلف هنگام حمل چوب جنگلی در منطقه حفاظت شده هلن شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: ماموران این فرد متخلف را با 110 کیلوگرم چوب جنگلی بلوط دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

احمدی اظهار داشت: سال گذشته400 فقره پرونده تخلف محیط زیستی در سطح استان تشکیل شد، که شکار غیرمجاز، صید غیرمجاز، چوب و زغال قاچاق و تخریب محط زیست عمده تخلفات بود.

وی افزود: 108 مورد تخلفات سال گذشته در حوزه شکار بود و 70 قبضه اسلحه مجاز، غیرمجاز و جنگی، 287 مورد ادوات و وسایل شکار و صید غیرمجاز از متخلفان کشف، ضبط و تحویل مراجع قضایی شد.

احمدی، با اشاره به تلاش مأموران یگان حفاظت در برخورد با متخلفان در مناطق حفاظت شده استان، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخریب محیط زیست مراتب را از طریق شماره های 1540 و 3- 32223572 اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، منطقه حفاظت شده هلن با 40 هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختیاری است، که در محدوده شهرستان های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی 110 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلف زیست محیطی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد

متخلف زیست محیطی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد