مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-04-22اقتصادي

ایرلاین ها پول دفاتر گردشگری را عودت نمی دهند


رییس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه گفت: پس از شیوع کرونا و تعطیلی بخش گردشگری کشور طی بخشنامه ای از دفاتر گردشگری خواسته شد تا وجه بلیت کنسلی مسافرین و گردشگران را عودت دهیم، - درحالیکه ایرلاین ها و شرکت رجا هنوز پول دفاتر را استرداد نکرده اند تا ما نیز پول گردشگران را عودت دهیم.

فردین امیری در نشست فعالین گردشگری استان کرمانشاه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بابیان اینکه مشکلات دفاتر گردشگری استان از زلزله سال 1386 شروع و با افزایش نرخ ارز، عوارض خروج و تحریم ها ادامه یافت، اظهار کرد: بارندگی های شدید و وقوع سیل در نوروز 1398 و بیماری کرونا در نوروز 1399 باعث شد تا دفاتر گردشگری در اوج روزهای کاریشان تعطیل شوند.

وی بابیان اینکه دفاتر گردشگری استان به واسطه چنین مشکلاتی در وضعیت خوبی نیستند، گفت: درحال حاضر هم بحث کرونا تاثیر زیادی روی بدتر شدن این وضعیت و فلج شدن دفاتر گردشگری استان داشته و از طرف دیگر هم می دانیم تاثیرات منفی شیوع این بیماری کماکان ادامه خواهد داشت.

رییس دفاتر خدمات مسافرتی استان از کرونا به عنوان تیرخلاص بر گردشگری یاد کرد و افزود: از اسفندماه که این بیماری شیوع پیدا کرده تاکنون هیچکدام از دفاتر ما درآمدی نداشته اند و از سوی دیگر هزینه های جاری کماکان باقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین ها پول دفاتر گردشگری را عودت نمی دهند

ایرلاین ها پول دفاتر گردشگری را عودت نمی دهند