مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-04-22سياسي

مرکز جراحی امام رضا (ع) در بندرانزلی افتتاح شد/نقش مهم ارتش در بحران کرونا


مراسم افتتاح مرکز جراحی امام رضا (ع) ناوگان شمال نداجا صبح امروز با حضور فرمانده جدید ناوگان شمال و فرمانده گروه مهندسی رزمی نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر انزلی، عبدالوهاب طاهری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز جراحی محدود امام رضا نداجا در سالن اجتماعات ناوگان شمال نداجا با بیان اینکه ناوگان شمال در کنترل و مدیریت کرونا نقش مؤثری داشته است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از روزهای نخست شیوع کرونا وارد استان گیلان شده و در کنار کادر درمانی استان به مدیریت و کنترل کرونا در استان مشغول شدند و در این راه و در شهرستان بندر انزلی ناوگان شمال هم با این عزیزان همکاری کرده است.

وی با تأکید بر لزوم افتتاح مرکز جراحی محدود امام رضا (ع) گفت: همکاران من در نیروی دریایی ارتش به طور شبانه روزی در بندر انزلی در حال فعالیت و حفاظت از اراضی دریایی کشور هستند و با افتتاح این مرکز خدمات پزشکی خوبی به این دوستان ارائه می شود.

فرمانده جدید ناوگان شمال، هدف اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط کرونا را تأمین سلامت مردم دانست و افزود: در این شرایط سخت همه نهادها و ارگان های نظارتی و خدماتی در استان گیلان پای کار بوده و نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی از هیچ تلاش و کمکی به این دوستان دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جراحی امام رضا (ع) در بندرانزلی افتتاح شد/نقش مهم ارتش در بحران کرونا

مرکز جراحی امام رضا (ع) در بندرانزلی افتتاح شد/نقش مهم ارتش در بحران کرونا