مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-22سياسي

سپاه محور امنیت و اقتدار کشور است/ عبور از بحران ها جز با وجود سپاه ممکن نبود


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه محور امنیت و اقتدار ملی و رمز عبور از بحران ها در طول 4 دهه حیات انقلاب اسلامی بوده است.

- محمد آشوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایطی در کشورمان با دوراندیشی و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد که طیف وسیعی از توطئه های داخلی و خارجی برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی ملت ایران در جریان بود و سپاه با نقش مردمی و فزاینده خود در عرصه های گوناگون توانست بر این توطئه ها غلبه کرده و کشور را از گزند دشمنی ها صیانت کند.

وی با بیان این که اگر در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی، سپاه به عنوان بازوی انقلاب اسلامی با گستره عظیم حمایت مردمی نبود، عملا تداوم انقلاب اسلامی امکان پذیر نبود، تصریح کرد: امام راحل نیز بواسطه همین نقش سپاه در عرصه های گوناگون بود که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وقوع جنگ تحمیلی، نقش سپاه در عرصه صیانت از کشور در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران جلوه مشهودتری یافت و ما دیدیم که رشادت دلاورمردان سپاه و بسیج در جبهه ها سبب شد تا حتی یک وجب از خاک کشورمان پس از 8 سال جنگ تحمیلی در اشغال دشمن باقی نماند و سپاه در طول همه سال های جنگ تحمیلی با قوت و اقتدار هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه محور امنیت و اقتدار کشور است/ عبور از بحران ها جز با وجود سپاه ممکن نبود

سپاه محور امنیت و اقتدار کشور است/ عبور از بحران ها جز با وجود سپاه ممکن نبود