مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-04-22سياسي

رزمایش «کمک مومنانه» موج عظیمی از همدلی در کشور ایجاد کرد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رزمایش «مواسات و کمک مومنانه» که مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مطرح کردند، یک موج بزرگ و عظیمی از همدلی را در کشور برای کمک به اقشار آسیب پذیر به وجود آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در اولین جلسه شورای زکات استان کردستان، اظهار کرد: درک ماه رمضان یک توفیق و افتخاری بزرگ است.

وی گفت: پیامبر مکرم اسلام در خطبه ای همه انسان ها را به استقبال از ماه رمضان دعوت کرده و فرموده اند بالاترین ماه در طول سال ماه رمضان است .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ماه رمضان آنقدر از جایگاه والایی برخوردار است که پیامبر مکرم اسلام در جایی دیگر فرموده اند، شب و روز در ماه رمضان فرق ندارد و حتی خواب انسان ها در این ماه عبادت است و عا در این ماه استجاب می شود.

آیت الله حسینی شاهرودی تصریح کرد: یکی از دعاهای ماه مبارک رمضان که به شکل های مختلف آمده این است که خداوندا همه نیازمندان را بی نیاز کن لذا هر کس در این راستا مسئولیتی دارد باید به آن عمل کند.

وی در ادامه به اهمیت زکات از دیدگاه دین اسلام هم گریزی زد و گفت: زکات در دین اسلام از چنان جایگاهی برخوردار است که خداوند در قرآن کریم هرجا اسم نماز را می آورد بر زکات نیز تاکید فرموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «کمک مومنانه» موج عظیمی از همدلی در کشور ایجاد کرد

رزمایش «کمک مومنانه» موج عظیمی از همدلی در کشور ایجاد کرد