مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-22سياسي

اجرای طرح کرامت در محلات محروم اهر در ماه رمضان


فرمانده سپاه ناحیه اهر از اجرای طرح ویژه کرامت در محلات محروم و حاشیه اهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه اهر از اجرای طرح ویژه کرامت در محلات محروم و حاشیه اهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

  سرهنگ پاسدار موسی صفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اولویت اجرای طرح کرامت را در مناطقی مانند شله بران، سیدآباد و نیروگاه، بهرام آیاد عنوان کرد و افزود: در این طرح کارگاه ها و کلاس های آموزشی نیز با حفظ کرامت انسانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان رزمایش کمک مؤمنانه با نظارت امام جمعه شهرستان توسط سپاه اجرا می شود که در مرحله اول 1000 بسته معیشتی در شب ماه مبارک رمضان و در طول ماه مبارک رمضان نیز در چهار مرحله بسته های غذایی دیگر دربین نیازمندان توزیع خواهد شد.

سرهنگ صفی همچنین افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا، 37 هزار بسته بهداشتی و 1200 بسته معیشتی در بین نیازمندان و اقشار کم درآمد آسیب دیده از کرونا، توزیع شده است و این کار خداپسندانه همچنان تا ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی را سه محور مورد انتظار مقام معظم رهبری از سپاه برشمرد و گفت: ما تمامی برنامه ها و اقدامات را بر پایه این سه محور تدوین و برنامه ریزی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کرامت در محلات محروم اهر در ماه رمضان

اجرای طرح کرامت در محلات محروم اهر در ماه رمضان