مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-22اقتصادي

554پرونده تخلف اصناف در استان سمنان تشکیل شده است


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان درباره ماحصل طرح تشدید نظارت نوروزی، گفت: تا کنون 554پرونده تخلف اصناف در سطح هشت شهرستان استان تشکیل شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یحیایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی صمت استان سمنان، ضمن بیان اینکه در طرح نوروزی تشدید نظارت بر اصناف، 655 فقره تخلف از واحدهای صنفی در سطح استان سمنان کشف و ثبت شده است، بیان کرد: این طرح با هدف رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان سمنان از اول اسفندماه سال گذشته آغاز و تا 15 فروردین ماه 99 ادامه داشت.

وی با بیان اینکه در این 45 روز، هفت هزار و 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان صورت گرفته است، افزود: این بازرسی ها به صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: از زمان آغاز طرح تشدید نظارت بر عرضه نوروزی محصولات اصناف، 554 پرونده تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و… در استان تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده ها 13 میلیارد و 118 میلیون و 312 هزار ریال برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

554پرونده تخلف اصناف در استان سمنان تشکیل شده است

554پرونده تخلف اصناف در استان سمنان تشکیل شده است