مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-04-22اقتصادي

افزایش 4000 نفری ژیمناستیک کاران کرمانشاه/ امسال بر استعدادیابی تمرکز داریم


رییس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه بااشاره به افزایش چهار هزار نفری تعداد ورزشکاران سازمان یافته ژیمناستیک کرمانشاه در سال گذشته، گفت: امسال در تلاشیم تا روی استعدادها و داشته هایمان تمرکز کنیم تا قهرمان پروری داشته باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ژیمناستیک استان کرمانشاه بااشاره به افزایش چهار هزار نفری تعداد ورزشکاران سازمان یافته ژیمناستیک کرمانشاه در سال گذشته، گفت: امسال در تلاشیم تا روی استعدادها و داشته هایمان تمرکز کنیم تا قهرمان پروری داشته باشیم.

غلامرضا همتی در گفت و گو با ایسنا، جهش قابل توجه در تعداد ورزشکاران سازمان یافته را از مهمترین موفقیت های ژیمناستیک کرمانشاه درسال گذشته خواند و اظهار کرد: تا پایان سال 1387 تعداد ورزشکاران ژیمناستیک در کرمانشاه حدود پنج هزار نفر بود که سال گذشته با برنامه ریزی هایی که انجام دادیم توانستیم این آمار را به 9 هزار ورزشکار افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: هرچند سال گذشته با افزایش بیش از چهار هزار ورزشکار رشد چشمگیری در تعداد ورزشکاران سازمان یافته ژیمناستیک کرمانشاه داشتیم، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و تداوم آن تا به امروز، به نظر می رسد تعداد ورزشکاران سازمان یافته نه تنها در ژیمناستیک بلکه در سایر رشته ها نیز با کاهش قابل توجهی مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4000 نفری ژیمناستیک کاران کرمانشاه/ امسال بر استعدادیابی تمرکز داریم

افزایش 4000 نفری ژیمناستیک کاران کرمانشاه/ امسال بر استعدادیابی تمرکز داریم