مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-04-22سياسي

بهینه سازی و تامین برق و انرژی در سال جهش تولید


سرپرست شرکت برق منطقه ای استان های فارس و بوشهر با تاکید بر اینکه از همه فرصت های پیش رو در سال جاری برای استفاده از ظرفیت های تولید و تامین و انتقال برق و انرژی باید استفاده شود، - گفت: جهش تولید زمینه ساز عزم جدی، مدیریت و فکر متخصص و جهادی برای بهره گیری از ظرفیت های توسعه ایجاد می کند.

غلامرضا نصیری چهارشنبه سوم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال جهش تولید، فرصت مغتنمی برای توجه به شاخص های تولید و ارائه خدمات برق و انرژی در استانهای فارس و بوشهر و سایر مناطق کشور در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایجاد کرده است، گفت: تاکید و توجه بر رونق و جهش تولید می تواند زمینه ساز ایجاد تحول در حوزه تامین برق پایدار و برنامه ریزی برای استفاده از توان حداکثری نیروهای نخبه و متخصص داخلی در این حوزه باشد.

او ادامه داد: برنامه ریزی دراین حوزه می تواند زمینه ساز تحول و اتفاق مثبتی برای رقم زدن تلاش مضاعف و تحقق بخشی از آرمان های انقلاب اسلامی در دستیابی به توسعه پایدار باشد.

سرپرست شرکت برق منطقه ای استان های فارس و بوشهر با بیان اینکه در سالهای گذشته ظرفیت هایی بی بدیل و قابل توجه در تامین و تولید و انتقال برق و انرژی در این دو استان ایجاد شده، گفت: برق منطقه ای با بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی و تامین برق و انرژی در سال جهش تولید

بهینه سازی و تامین برق و انرژی در سال جهش تولید