مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-22اقتصادي

پلاسکوی جدید باید پروانه ساخت داشته باشد


معاون شهرسازی ومعماری شهرداری تهران گفت: ما همچنان برالزام دریافت پروانه ساختمانی از سوی بنیاد مستضعفان برای پلاسکو و تأمین پارکینگ برای آن طبق مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی اصرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا گلپایگانی در نشست خبری مجازی که صبح امروز و به مناسبت روز معمار برگزار شد در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همزمان با شیوع کرونا درآمدهای شهرسازی نیز کاهش پیدا کرده است، گفت: در اسفندماه 98 صدور پروانه ساختمان در حدود 17 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشت در حالی که به طور کلی در سال 98، 20 درصد کاهش صدور پروانه ساخت داشتیم.

وی با بیان اینکه رکود ساخت و ساز سراسری است و منحصر به تهران نیست، اضافه کرد: بخشی از کاهش درآمدها به ایجاد انضباط در حوزه شهرسازی نیز ارتباط دارد.

گلپایگانی در خصوص اینکه تخلفات از حوزه صدور پروانه ساختمان به حوزه نظارت فنی انتقال پیدا خواهد کرد، گفت: به صورت سیستمی امکان تخلف در مراحل صدور پروانه ساخت وجود ندارد اما تخلفات حین ساخت را از چند جنبه مورد توجه قرار داده و نظارت مستمر و دائمی در شهرداری تهران را سازماندهی خواهیم کرد.

معاون شهرسازی شهردار تهران اضافه کرد: فرایند نظارت بر ساخت نیز سیستمی خواهد شد و در یک شبکه نظارت همگانی میان مناطق، نواحی، مهندس ناظر و اداره کل معماری و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاسکوی جدید باید پروانه ساخت داشته باشد

پلاسکوی جدید باید پروانه ساخت داشته باشد