مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-22دانش

خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری از سال گذشته با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و با هدف بهره مندی بیشتر آن ها از حمایت های این سازمان، - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت: فراخوان سال گذشته ارائه یارانه حمایتی خرید تجهیزات آزمایشگاهی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری از سال گذشته با توجه به استقبال مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و با هدف بهره مندی بیشتر آن ها از حمایت های این سازمان، یارانه خرید تجهیزات آزمایشگاهی از نمایشگاه را بیشتر کرد.

در این طرح مقرر شده است که یارانه مراکز دولتی عضو شبکه که جزو رتبه های یک تا صد در سال جاری بوده اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک یا دو در نمایشگاه، مشمول افزایش 15 درصدی یارانه می شوند.

همچنین بر اساس این طرح، مراکز دولتی عضو شبکه که در رتبه بالاتر از صد قرار گرفته اند، برای خرید همه تجهیزات سطح یک و دو عرضه شده، از 10 درصد یارانه بیشتر بهره مند می شوند و مراکز خصوصی عضو شبکه هم که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد

خرید تجهیزات آزمایشگاهی با یارانه حمایتی تسهیل شد