مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-22سياسي

تعطیلی متروی شیراز تا پایداری شرایط «کرونا»/ افتتاح ایستگاه وکیل به تاخیر افتاد


حسن مرادی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شیراز، اظهار داشت: به دلیل شرایط موجود در سطح کشور و به تبع آن در استان فارس و شهر شیراز، تا پایدار شدن شرایط شیوع کرونا برنامه ای برای بازگشایی قطار شهری وجود ندارد؛ با این حال آمادگی کامل خود را برای بازگشایی به سازمان حمل و نقل شهرداری و شورای شهر اعلام کرده ایم و منتظر دستور آنها هستیم.

وی با اشاره به آمادگی این سازمان جهت افتتاح آخرین ایستگاه از خط یک متروی شیراز گفت: با وجود شرایط پیش آماده، افتتاح ایستگاه وکیل به تاخیر افتاد؛ در حالی که آمادگی کامل خود را برای افتتاح آخرین ایستگاه از خط یک به شهرداری و شورا اعلام کرده ایم و در ماه جاری آن را افتتاح خواهیم کرد.

افتتاح بخشی از خط 2 متروی شیراز تا یک سال آینده مرادی اظهار داشت: خط 2 متروی شیراز نیز به جهت تونل و ایستگاه از میانرود تا کلبه سعدی به طول 15 کیلومتر با 13 ایستگاه در حال حفاری است.

  وی افزود: حفاری در فاصله حدود چهارصدمتری در حال انجام است و تا شش ماه آینده، به مرحله معماری و نازک کاری خواهد رسید.

رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز از افتتاح خط دو متروی شیراز تا یک سال آینده در صورت عدم بروز مشکلی خاص همچون کرونا خبر داد و گفت: تا یک سال آتی افتتاح حداقل سه ایستگاه از خط دو را دستور کار خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی متروی شیراز تا پایداری شرایط «کرونا»/ افتتاح ایستگاه وکیل به تاخیر افتاد

تعطیلی متروی شیراز تا پایداری شرایط «کرونا»/ افتتاح ایستگاه وکیل به تاخیر افتاد