مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-04-22اقتصادي

توزیع 1000 تن شکر تنظیم بازار طی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه


کرمانشاه_ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از توزیع 1000 تن شکر تنظیم بازار طی ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه محسن دارابی در جلسه هم اندیشی خانه صنعت و معدن و مدیران تعدادی از صنایع تولیدی قند و شکر بر لزوم همکاری این واحدها با مجموعه سازمان صمت تاکید کرد و بیان داشت: تشکل های خصوصی بازوان اجرایی سازمان صمت هستند و در بیشتر کارهای اجرایی که به آنها واگذار شده توانسته اند به نحو ممکن و شایسته انجام دهند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: خانه صنعت و معدن به عنوان یکی از تشکل های خصوصی پا به پای دستگاه های اجرای استان توانسته مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی استان را مرتفع کند و همین امر باعث شده تا واحدهای تولیدی بتوانند مشکلات و مسائل مربوط به حوزه تولید را با صدای رسا تر بیان کنند؛ زیرا می دانند که مجموعه خانه صنعت و معدن از جنس خود آنهاست.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان 1000 تن از سهمیه شکر به استان به منظور تنظیم بازار استان در چارچوب سیاست های کارگروه تنظیم بازار استان اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1000 تن شکر تنظیم بازار طی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه

توزیع 1000 تن شکر تنظیم بازار طی ماه مبارک رمضان در کرمانشاه